جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 مهر 1397     
خبری خوش برای امدادگران

 

 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تزریق بسته‌های غذایی به انبار‌های امدادی گفت: کمک هزینه امدادگران به‌زودی افزایش می‌یابد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وضعیت انبار‌های امدادی در کشور اظهارداشت: اقلام موجود در انبار‌ها از اجناس داخلی بوده و ۹۹ درصد آن‌ها جزء کالا‌هایی است که دلار ۴۲۰۰ تومانی به آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه برنج، روغن، قند، شکر و لوازم بهداشتی از جمله اقلام موجود در انبار‌ها در قالب بسته‌های غذایی است، گفت: ۱۰۰ هزار بسته غذایی یک ماهه و ۸۰ هزار بسته سبد غذایی ۷۲ ساعته برای انبار‌های امدادی در نظر گرفته شده و این کالا‌ها در حال تزریق به انبار‌ها است.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه بسته‌های غذایی یک ماهه یک خانواده ۳ نفره را تا یک ماه تأمین می‌کند و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در همین مدت این خانواده‌ها را تأمین می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر انبار‌های امدادی در حال شارژ بوده و فردا نیز ۲ استان از جمله سیستان و بلوچستان تزریق سبد غذایی به آن انجام می‌گیرد.

سلیمی از افزایش کمک هزینه امدادگران خبرداد و گفت: طی روز‌های آینده اخبار تکمیلی در این زمینه اعلام می‌شود و در تلاشیم که اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: