جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 مهر 1397     
حناچی:
باغ موزه دفاع مقدس باور تداوم مسیر شهادت را تقویت می کند

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران مقارن با هفته دفاع مقدس از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد. پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران به همراه قائم مقام و مدیران ارشد این معاونت، همزمان با هفته دفاع مقدس از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

در این بازدید علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن همراهی، حناچی را در جریان آخرین فعالیت ها، اقدامات صورت گرفته و برنامه های آینده در موزه قرار داد.
 
حناچی پس از بازدید از موزه، در جلسه ای با حضور مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام عزیز و شهدا عالی قدر، بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در ایام هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم شمرد و از اقدامات، تلاش ها و خدمات ارائه شده تشکر و پیشنهاداتی برای پیشرفت روز افزون موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه کرد.
 
معاون شهردار تهران با اشاره به شهادت شهروندان اهوازی توسط گروهک های تروریستی، نیاز به حفظ و مرور رشادت های انجام شده توسط دلاورمردان غیور کشورمان را امری لازم عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی باغ موزه دفاع مقدس، باور تداوم راه و مسیر شهادت و رشادت را تقویت و از این حیث، مجموعه ای کم نظیر، لازم و مهم محسوب می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: