جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 دی 1393     
پروژه خط سفید در منطقه 8 با موفقیت اجرا شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 8، از مراحل اجرای پروژه خط سفید در شرق تهران خبر داد.

دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: این طرح از شهریور ماه سال جاری به صورت پایلوت در منطقه 8 آغاز شد و با موفقیت در سطح محدوده اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک است، اظهار داشت:  نصب سیستم های هوشمند، اجرای صحیح خط کشی‌های محوری و کانال عابرین پیاده،‌ پاکسازی خط کشی‌های اشتباه، همسطح سازی محلهای عبور عابرین پیاده بویژه معلولین، اصلاحات هندسی، نرده گذاری حریم تقاطعها و میادین برای هدایت عابرین پیاده، نصب تابلوها و پل روی انهار از مواردی است که در این پروژه انجام شده است.

شهردار منطقه 8 افزود: نظم بخشی ترافیک با حرکت بین خطوط و جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه، افزایش ایمنی با توقف وسایل نقلیه پشت خط ایست و هدایت عابرین پیاده به سمت گذرگاهها برای عبور از عرض معابر، استاندارد سازی تجهیزات کنترل ترافیک، ارتقای سلامت، امنیت و رفاه حال شهروندان و کاهش سوانح رانندگی در منطقه 8  از نتایج این اقدام است.

وی با اشاره به توجه به آموزش، فرهنگ‌سازی و آشنایی شهروندان به حقوق خود تصریح کرد: تلاش داریم در راستای اجرای این طرح، عابران با اهداف اصلی کمپین آسمان آبی، زمین پاک آشنا شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: