جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 دی 1393     
نظر ده‌نمکی درباره بچه‌های عمار

فارس: در بخش پایان جشنواره مردمی عمار از مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما توسط عصمت فلکیان مادری که برای رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس دستکش می‌بافت، صورت گرفت. ده‌نمکی پس از تشویق مکرر حضار با بیتی آغاز کرد و گفت: بچه‌های عمار سونامی دهه 90 هنر انقلاب هستند و نیامده لرزه به تن افرادی انداختند که این عرصه را (هنر انقلاب) حیات خلوت خود می‌دانستند. ان‌شاءالله در سال‌های آینده میدان‌دار اصلی خواهید بود و ما در خدمت شما. این جمله را از امام خمینی (ره) در ذهن بسپارید که من از اول این جمله را راهگشای خود می‌دانم. لازمه انقلابی بودن تحمل سختی‌ها است و شهید آوینی گفتند هرجا که کار هست امکانات نیست و هرجا امکانات هست کار نیست.

وی در خاتمه تأکید کرد: تفحه‌ای را برای بدرقه راهتان می‌گویم بر سر من هر چه آوردند در طول این 10 سال که در سینما کار کردم و در مطبوعات حقم بود. بدانید که بین عزتی که خدا می‌دهد و عزتی که دیگران می‌دهند باید یکی را انتخاب کنید.

بنابراین گزارش، دستکشی که عصمت فلکیان برای هنرمندان عرصه انقلاب بافته بود توسط ایشان به مسعود ده‌نمکی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی داده شد. عصمت فلکیان تنها آرزویش دیدن رهبر انقلاب بود و برای سلامتی ایشان دعا کرد.

فیلم «اکسیژن» ساخته امیر داسارگر با موضوع فتنه 88 اکران شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: