جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 شهريور 1397     
آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: در برخی محورهای بزرگراهی ترافیک صبحگاهی وجود دارد.

سرهنگ رنجبر افزود: در محورهای بزرگراهی همت غرب به شرق از پل شهید ستاری و در ادامه محدوده پل کردستان و زیر پل توانیر، حکیم غرب به شرق از روی پل پیامبر و در ادامه محدوده کوی نصر با توجه به وقوع یک تصادف بار ترافیک سنگین است. همچنین در یادگار امام جنوب به شمال از زیر پل حکیم به سمت شمال تا ایوانک، محور آیت الله هاشمی غرب به شرق از پل اشرفی تا روی پل چمران، آزاد راه از پل ستاری به سمت شرق، شیخ فضل الله از محدوده شهید تیموری تا ابتدای خروجی جلال ترافیک متراکم، شهید زین الدین شرق به غرب از روی پل امام علی تا زیر پل خیابان شریعتی ترافیک سنگین، امام علی (ع) جنوب به شمال از پل جانبازان تا زیر پل شهید زین الدین ترافیک سنگین و در شرق به غرب بزرگراه صدر از خیابان بهار تا محدوده پل شریعتی بار ترافیک وجود دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به رخداد یک تصادف منجر به فوت گفت: امروز متاسفانه به دلیل توقف وانت بار در لاین سرعت بزرگراه و برخورد مینی بوس با کارگرانی که در حال صحبت بودند چند تن از کارگران جان خود را از دست دادند. به شهروندان توصیه می شود از توقف بیجا در حاشیه بزرگراه خودداری کرده و در مواقع ضروری در منتهی علیه سمت راست و با رعایت اصول ایمنی در حاشیه پهلوگاه ها متوقف شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: