جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 شهريور 1397     
آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا در میدان انقلاب، بار ترافیکی غرب به شرق خیابان آزادی بسیار سنگین است.

سرهنگ محمد رازقی افزود: ترافیک در محدوده خیابان شهیدان تا میدان انقلاب متراکم بوده و همچنین به دلیل اعمال محدودیت های مقطعی، ترافیک در مسیر جنوب به شمال خیابان کارگر سنگین است. بنابر این محدودیت ها تردد از میدان انقلاب به سمت شرق و از تقاطع انقلاب ولیعصر به سمت غرب و همچنین در برخی از محورهای فرعی این محدوده ممنوع است.
 
وی افزود: عوامل پلیس راهور در سطح شهر حضور داشته و مشغول روان سازی ترافیک هستنند اما پیش بینی می شود تا ساعت 10 و پایان مراسم، شاهد وضعیت ترافیکی سنگین در نواحی مرکزی باشیم، در سایر مسیرها مشکلی وجود ندارد.
 
وی در پایان با اشاره به سفرهای پایان هفته اظهار داشت: امروز با توجه به سفرها بار ترافیک خروجی وجود دارد و به مسافران توصیه می شود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بخصوص سرعت و سبقت مجاز را در سفرهای بین شهری رعایت کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: