جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 دی 1393     
گره30 ساله ترافیکی بزرگراه آیت ا...سعیدی باز شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،ترافیک سنگین بزرگراه آیت الله سعیدی موسوم به پاسگاه نعمت آباد یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان منطقه 18 و 19 بود که اکنون با تملک گاراژ ولیعصر(عج)، طرح ساماندهی کامل بزرگراه شهید سعیدی، محدوده پاسگاه نعمت آباد به اجرا درآمد .

وحید نوروزی شهردار منطقه 18 با تاکید بر اینکه ترافیک سنگین ناشی از ورود دست فروشان و چرخی ها به لاین اصلی بزرگراه آیت الله سعیدی سال هاست شهروندان مناطق 18 و 19 را آزار داده است، گفت: قریب به 20 سال است که دست فروشان و میوه فروشان چرخی با ورود به لاین اصلی بزرگراه آیت الله سعیدی ترافیک سنگینی را در گلوگاه این بزرگراه ایجاد می کنند. با توجه به اینکه این محدوده مرز مشترک منطقه 18 و 19 بوده، چرخی ها به راحتی وارد این معبر می شدند و سد معبر می کردند. این در حالیست که طی یک ماه گذشته ساماندهی دست فروشان بزرگراه آیت الله سعیدی در دستور کار قرار گرفته است .

نوروی با بیان اینکه در گام نخست، با ورود اکیپ های سد معبر، طی یک ماه گذشته از ورود چرخی ها به محدوده بزرگراهی جلوگیری شده است، گفت: در گام بعدی روز گذشته با همکاری منطقه19 صورت جلسه ای به امضا رسید و مقرر شد با تملک یک گاراژ و اجرای لاین کندروی این بزرگراه میوه فروش های سیار از کف بزرگراه جابه جا شوند .

وی با تاکید بر اینکه با اجرایی شدن این طرح، ترافیک همیشگی و سی ساله این شریان اصلی روان تر از گذشته خواهد شد، تصریح کرد: در راستای تکمیل بزرگراه 76 متری آیت الله سعیدی 10 گاراژ وجود دارد که باید به مرور زمان تملک شوند.

شهردارمنطقه 18 تصریح کرد: در بخش گلوگاهی این بزرگراه یک گاراژ قدیمی به نام ولیعصر وجود دارد که طبق توافقاتی که صورت گرفت، مقررشد تا زمین این گاراژ به تملک شهرداری درآید تا پس از تخریب، به بخشی از بزرگراه آیت الله سعیدی تبدیل شود.

نوروزی تاکید کرد: با این طرح، دیگر مجال و مکانی برای حضور چرخ دارها و میوه فروش ها و سدمعبر آنها درکناربزرگراه باقی نمی ماند و معضل ترافیک سی ساله پاسگاه نعمت آباد برای همیشه مرتفع خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: