جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 آذر 1392     
هیچ مسافری نباید به دلیل کوتاهی در رسیدگی به ناوگان حمل و نقل برزمین بماند

به گزارش شهرداری نیوز ،معاون شهردار تهران بر تمرکز زدایی و واگذاری تمامی فعالیت های تصدی گری به مناطق به عنوان یکی از سیاست های اصلی در سال 93 تاکید کرد.

معاون شهردار تهران در جلسه شورای معاونین حمل و نقل ترافیک مناطق 22 گانه که صبح امروز در محل سازمان ترافیک شهرداری تهران برگزار شد بر ساماندهی فضای عمومی حمل و نقل شهری به شکلی مطلوب تاکید کرد و گفت : مهمترین بخش کار ساماندهی ایستگاههای اتوبوس و پایانه های تاکسیرانی و توقفگاه های سطح شهر است که با توجه به اینکه سیستم های هوشمند نظارت و کنترل بر تاکسی ها نیز در بیش از 90 درصد پایانه های شهر تهران راه اندازی شده است ، مناطق باید طی مدت یک ماه تمامی پایانه های منطقه خود را به سیستم هوشمند مجهز کنند .

وی خطاب به معاونین مناطق افزود : تا پایان دی ماه باید پایانه های شهر تهران هم به لحاظ احداث کریدور ورودی تاکسی ، خط کشی ، علامت گذاری در پایانه ها ساماندهی شوند ، همچنین باید نسبت به وضعیت سکو ، آسفالت ، روشنایی ، سرپناه ، سرویس بهداشتی و رفع دیگر نواقص موجود در پایانه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی اقدام کنند .

وی با تاکید بر اینکه هیچ مسافری نباید به دلیل کوتاهی در رسیدگی به ناوگان حمل و نقلی در مناطق بر زمین بماند گفت : کوتاهی شرکت های خصوصی در زمینه نظارت بر عملکرد تاکسی ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست و معاونت حمل و نقل منطقه باید پیگیر این کوتاهی ها از سوی مدیران شرکت ها باشد .

تشکری هاشمی به افتتاح تونل امیر کبیر حد فاصل بزرگراه امام علی (ع ) تا منطقه امین حضور در هفته های آینده اشاره کرد و گفت : موضوع تردد های ترافیکی این تونل باید طی دو روز آینده از سوی مسئولان ترافیکی بررسی وگزارش آن به شهردار تهران و معاونت عمرانی شهرداری ارایه شود .

معاون شهردار تهران بر تمرکز زدایی و واگذاری تمامی فعالیت های تصدی گری به مناطق به عنوان یکی از سیاست های اصلی در سال 93 تاکید کرد و گفت : تمامی فعالیت ها در حوزه های تاکسیرانی ، اتوبوسرانی ، پارکبان ها و پارکینگ ها و تمامی خدمات حمل و نقلی کاملا به مناطق واگذار خواهد شد .

تشکری هاشمی با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل ترافیک نقش نظارتی در امور حمل و نقلی خواهد داشت گفت : مناطق باید بودجه های مورد نیاز خود را در زمان بودجه بندی اعلام کنند بگونه ای که بودجه هایی به مناطق سوق داده شود تا همکاران در مناطق بتوانند مسئولیت های جدید را انجام دهند .

معاون شهردار تهران گفت : از این پس هفته ای دو بازدید از مناطق شهر تهران خواهیم داشت که اولین بازدید روز شنبه و از منطقه 15 خواهد بود .

بنابر این گزارش ، معاونین مناطق 22 گانه شهرداری تهران نیز در این نشست از فرسودگی مینی بوس ها و اتوبوس ها در بسیاری از خطوط مناطق ، عدم نظارت بر عملکرد پارکبان ها ، نصب دیوار صوتی و کمبود اعتبارات به عنوان مهمترین مشکلات منطقه های خود یاد کردند.

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به موارد مطرح شده از سوی معاونین گفت : اینکه ناوگان مینی بوس ما در تمام مناطق فرسوده است ، انتقاد بر حقی است اما به واقع فرسودگی ناوگان چه در بخش اتوبوسرانی و چه مینی بوس در دست شهرداری نیست و طی سه سال گذشته عدم واگذاری اتوبوس از سوی دولت ما را در ناوگان دچار مشکل کرده است .

وی با اشاره به نوسازی تنها 121 مینی بوس شهر تهران در سال گذشته گفت : 1100 دستگاه مینی بوس پایتخت فرسوده بوده که تنها با همکاری دولت و تامین اعتبار است که می توان ناوگان را نوسازی کرد.



333333.irs

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: