جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 شهريور 1397     
معزی در تشریح اقدامات عمرانی برای تکمیل تونل «آرش-اسفندیار» اعلام کرد
طراحی و نصب تمامی تاسیسات و تجهیزات در دوره جدید مدیریت شهری

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه آرش-اسفندیار در دوره جدید مدیریت شهری گفت: تمامی اقدامات مربوط به طراحی و نصب تاسیسات و تجهیزات در یک سال گذشته انجام شده است.

ایرج معزی با بیان این مطلب با اشاره به اینکه برخلاف برخی از روایت ها، بخش عمده پروژه تونل آرش-اسفندیار در این دوره از مدیریت شهری انجام شد، افزود: شهریورماه سال گذشته زمانی که مدیریت جدید شهری پروژه را تحویل گرفت، پیشرفت فیزیکی طرح در بخش سیویل (زیرساخت) حداکثر 80 درصد بود و اجرای بسیاری از بخش ها منوط به تکمیل زیرساخت اولیه بود. 
 
وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری، 20 درصد باقی مانده در بخش سیویل و اقدامات عمرانی مربوط به بخش بیرونی تونل، سمت خیابان آرش تکمیل شد. همزمان در همین دوره طراحی تمامی تاسیسات و تجهیزات صورت گرفت و در نهایت عملیات نصب انجام شد. 
 
تامین اعتبار بخش عمده ای از پروژه به ویژه در بخش تاسیسات و تجهیزات در یک سال گذشته انجام شد. البته به دلیل نوسان قیمت ارز در ماه های گذشته، اجرای این روند با دشواری های بسیار همراه بود. 
 
معاون فنی و عمران شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت جذب سرمایه برای اتمام پروژه های نیمه کاره پایتخت پرداخت و گفت: برای اینکه سرمایه گذارها در پروژه های عمرانی شهرداری تهران سرمایه گذاری کنند، پکیج مشخصی تعریف کرده ایم تا همکاری بخش خصوصی را همراه داشته باشیم. 
 
معزی بر همکاری دوباره شهرداری تهران با قرارگاه خاتم الانبیاء برای اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با تامین اعتبار پروژه های نیمه کاره، در آینده شاهد بهره برداری از بسیاری از پروژه های عمرانی پایتخت باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: