جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 شهريور 1397     
بخشنامه مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک:
پرداخت به پیمانکاران شهرداری، مشروط به داشتن معاینه فنی است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بخشنامه‌ای خطاب به کلیه معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تاکید کرد که ادامه فعالیت خودروهایی که برای اخذ معاینه فنی اقدام نمی‌کنند و پرداخت به پیمانکاران بابت فعالیت این خودروها  ممنوع است.

محسن پورسیدآقایی در این بخشنامه خطاب به زیرمجموعه‌های شهرداری تهران آورده است: انجام دوره اي معاينه فني براي كليه وسائط نقليه طبق قانون الزامي است كه در همين راستا جهت تشديد كنترل و جلوگيري از تردد خودروهاي فاقد معاينه فني در شهر تهران، اجراي فاز دوم طرح كاهش و كنترل مكانيزه معاينه فني خودروها توسط دوربين هاي شهر تهران از ابتداي آبان ماه 97 در تمامي ايام هفته و ساعات شبانه روز در كارگروه ملي كاهش آلودگي هوا و شورايعالي ترافيك كشور و استان تصويب گرديده است.
 
وی در ادامه به کلیه مجموعه‌های وابسته به شهرداری تهران اعلام کرده است: كليه خودروهاي مورد استفاده به‎‌صورت ملكي يا از طريق پيمانكاران اعم از سواري، اتوبوس، ميني بوس، وانت، كاميونت و كاميون ملزم به اخذ معاينه فني معتبر هستند و از اول مهر ماه از عقد يا ادامه قرارداد با پيمانكاراني كه خودروهاي آنان فاقد گواهي معاينه فني معتبر مي باشند اكيداً خودداري نمايند.
 
وی خاطرنشان کرده است: لازم به ذكر است كه مطابق مصوبه ابلاغي به پليس راهور تهران از ابتداي آبان ماه از تردد هر گونه خودروي فاقد معاينه فني معتبر جلوگيري و ضمن اعمال قانون خودروهاي مزبور به پاركينگ هدايت خواهند شد.
 
معاون شهردار تهران در پایان این بخشنامه تصریح کرده است: ذي حسابان مجموعه ها براساس روال قانوني مكلفند از تاييد و پرداخت كليه هزينه هاي مرتبط (سرويس و نگهداري، سوخت و قراردادهاي پيمانكاري) خودروهايي كه فاقد گواهي معاينه فني معتبر هستند، خودداري نمايند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: