جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 دی 1393     
افزایش دو برابری کرایه های حمل و نقل در پکن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مسافران شهر پکن هفته جاری را با شوک افزایش دو برابری قیمت های هزینه های حمل و نقل عمومی این شهر آغاز کرده اند.

این افزایش هزینه ها سالانه هزاران یوان به ضرر مسافران اصلی مترو خواهد بود. گزارشات حاکی از آن است که دریافت این کرایه های جدید از روز یک شنبه هفته جاری اجرایی شده است.

کرایه های جدید حمل و نقل عمومی در این شهر شامل حداقل 3 یوان (0.50 دلار) برای جابه جایی مترویی در مسیری 6 کیلومتری است. در گذشته کرایه سفر در این مترو بدون محدودیت مسافت و جابه جایی نامحدود، تنها 2 یوان بود. اگر مسافری مجبور باشد سفرهای بیش تری در این سیستم داشته باشد کرایه اش بیش تر خواهد شد.

مسافران اتوبوس پکن برای سفری 10 کیلومتری کرایه 2 یوان پرداخت خواهند کرد و هر 5 کیلومتر اضافه 1 یوان برای آن ها هزینه خواهد داشت. البته مسافرانی که از کارت های هوشمند استفاده می کنند می توانند از تخفیف 50 درصدی بهره ببرند و کسانی که کارت داشنجویی دارند از تخفیفی 75 درصدی برخوردار خواهند شد.

این افزایش کرایه هم زمان شده است با افتتاح چهار متروی جدید که از روز یک شنبه آغاز به فعالیت کرده اند. مسافران امیدوارند نتیجه این افزایش کرایه ها بهبود خدمات باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: