جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 شهريور 1397     
روسیه: ادلب لانه تروریست‌ها شده است

 

روسیه در واکنش به هشدار رئیس جمهوری آمریکا به سوریه درباره "حمله بی‌پروا" در ادلب گفت که هشدار نسبت به پیامد‌های این عملیات بدون درنظر گرفتن تهدید گروه‌های تروریستی برای سوریه یک رویکرد ناقص است.

 

ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به توئیت اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر پیامد‌های عملیات آزادسازی ادلب سوریه اظهار داشت: باید مشکل ادلب را حل کرد و ما به خوبی می‌دانیم که ارتش سوریه برای این امر آماده است و هشدار دادن بدون توجه به پیامد‌های خطرناک عناصر تروریستی برای اوضاع سوریه یک رویکرد ناقص محسوب می‌شود.

وی گفت: هشدار‌های ترامپ درباره حمله احتمالی به ادلب شیوه مناسبی برای حل مشکل ادلب نیست. 

پسکوف افزود: ادلب پایگاهی برای تروریست‌ها شده است و گروه‌های مخالف مستقر در ادلب تلاش‌ها برای صلح در ادلب را مختل می‌کنند و پهپاد‌های آن‌ها پایگاه‌های نظامی ما را تهدید می‌کند.

این مقام روس تاکید کرد: مسکو، دمشق، آنکارا و تهران همچنان نسبت به اوضاع ادلب نگران‌اند؛ چراکه در حال حاضر عناصر تروریستی در این استان مستقرند که باعث ناآرامی اوضاع سوریه شده‌اند و حل و فصل سیاسی بحران سوریه را دشوار می‌کنند.

ترامپ اخیرا در صفحه توئیتر خود نوشته بود: بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه نباید به استان ادلب به طور "بی‌پروا و بی‌باکانه" حمله کند.

ترامپ مدعی است: روس‌ها و ایرانی‌ها با مشارکت در آنچه آن را "فاجعه انسانی احتمالی" خواند مرتکب "اشتباه انسانی فاحش" خواهند شد!

وی افزود: در صورت حمله به ادلب صد‌ها هزار تن کشته می‌شوند. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: