جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 فروردين 1393     
دهکده سلامت در معابر و بوستان های شمال شرق تهران راه اندازی شد

به گزارش شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری برنامه های مختلف آموزشی و بهداشتی در هفته سلامت خبر داد و گفت: در هفته نخست اردیبهشت خدمات سلامت به صورت رایگان به شهروندان ارایه می شود.

سمانه زمانی با بیان این خبر افزود: به منظور بالا بردن سطح سلامت خانواده ها و آشنایی آنان با موضوعات بهداشتی و درمانی، از اول اردیبهشت تا هفتم با برگزاری برنامه های مختلف آموزشی و بهداشتی در سطح منطقه 4 برگزار می شود.

وی با اشاره به راه اندازی دهکده سلامت در بوستان غدیر غدیر افزود: به منظور رفاه حال شهروندان دهکده سلامت با برپایی 21 غرفه در بوستان غدیر راه اندازی شده است.

زمانی اضافه کرد: علاوه بر دهکده سلامت بوستان غدیر در 5 نقطه منطقه نیز شامل، بوستان صدف، بوستان پلیس، فرهنگسرای هنگام، میدان پروین و بوستان ولیعصر ایستگاه های سلامت برپا خواهد شد و خدماتی نظیر مشاوره ویزیت پزشک ودندانپزشک، غربالگری، قند خون و فشار خون، مشاوره های روانشناسی و تغذیه، آشنایی با کانون های ده گانه سلامت برگزاری  به شهروندان و مراجعین به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 خاطر نشان کرد: در این بوستان ها نیز غرفه هایی نظیر کانون های دهگانه سلامت ،چکاپ پزشکی  فشار خون ،تست قند خون ،گلاب گیری ،فراموز ،آب وفاضلاب ،محیط زیست، بازیافت ،کتاب فروشی، ورزش و تفریحات، آتش نشانی، مرکز سلامت، رادیو پارک، خدمات رفاهی، بحران و باشگاه چاقی برپا خواهد شد.

وی افزود: شهروندان می توانند در هفته اول اردیبهشت با مراجعه به دهکده سلامت و سایر غرفه های مستقر در بوستان های پایلوت، از خدمات رایگان شهرداری منطقه 4 در حوزه سلامت و بهداشت برخوردار شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: