جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 شهريور 1397     
انهدام باند شیشه فروش‌های شهرری

 

فرمانده پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند سه نفره خرده فروشی مواد مخدر در شهرری خبر داد.

 

خبرگزاری ایسنا:  سرهنگ حسن اردلانی دراین باره گفت: از مدتی قبل در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در جنوب تهران و شهر ری، ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ شناسایی و دستگیر متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در انجام تحقیقات پلیسی و پایش اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سه خرده فروش مواد مخدر با تشکیل باندی در شهر ری اقدام به خرده فروشی مواد مخدر و توزیع آن در جنوب تهران کرده اند.

 

اردلانی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند، گفت: ماموران موفق شدند طی یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر و در بازرسی انجام شده مقدار یک کیلوگرم شیشه را که به صورت بسته بندی شده و آماده فروش بود، کشف و ضبط کنند.

به گفته فرمانده پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت هر سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: