جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 مرداد 1397     
پیشرفت 50 درصدی پروژه احداث شبکه جمع آوری آب های سطحی خیابان خاوران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران از مرز 50 درصد فراتر رفت.

علیرضا یعقوبی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران در مقاطعی همچون خیابان انورزاده، خیابان رضایی و قسمت های قابل توجهی از خیابان ناصری به اتمام رسیده و به این ترتیب بخشی از پروژه مذکور آماده بهره برداری شده است.

وی بخش قابل بهره برداری پروژه خاوران را حدود 1450 متر ذکر و اضافه کرد: اهم فعالیت های صورت گرفته در این طرح شامل اجرای بیش از 1400 متر طول عملیات لوله گذاری (در قطرهای 1600 تا 1800 میلی متر)، 13 عدد منهول، 9700 مترمکعب حفاری گالری و بیش از 980 مترمکعب بتن ریزی بوده است.
 
به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، آبگرفتگی در خیابان خاوران به هنگام بارش نزولات آسمانی، از مشکلات قدیمی شهروندان ساکن در منطقه 14 است که با واردشدن بخشی از پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران به مدار، به نحو محسوسی کاهش خواهد یافت.
 
گفتنی است پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران از طریق اجرای عملیات لوله گذاری صورت می پذیرد و طی آن حدود 4 کیلومتر لوله پلی اتیلن با اقطار 1000 تا 1800 میلیمتر به شبکه هدایت رواناب های شهر تهران افزوده می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: