جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 دی 1393     
تایید اولیه وام فدرال برای حمل و نقل ریلی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزارت حمل و نقل ایالات متحده تاییدیه اولیه درخواست موسسه حمل و نقل شهری نیویورک برای وام 967 میلیون دلاری نصب تکنولوژی کنترل قطار مثبت (PTC) برای خط ریلی Long Island و Metro-North Commuter  را صادر کرد.

درخواست این وام در برنامه تامین مالی بهبود و بازسازی راه آهن موسسه راه آهن فدرال (FRA) ثبت شده بود. بر اساس این برنامه می توان از بودجه وامی برای ساخت، بهبود یا بازسازی تجهیزاتی ریلی مانند قطارها، قطعات قطار، پل های، محوطه ها، ساختمان ها و فروشگاه ها استفاده کرد.

وام های مستقیم با دوره های بازپرداخت 35 ساله و نرخ سود برابر با هزینه قرض گرفتن از دولت، می توانند بودجه 100 درصدی برای پروژه های ریلی را تامین کنند. وام گیرندگان مشمول این طرح شامل راه آهن ها، دولت های ایالتی و محلی، موسسات و شرکت های دولتی، سرمایه گذاری های مشترک که حداقل یکی از طرفین در راه آهن باشد و افرادی است که در پی ساخت ارتباط ریلی جدیدی هستند.

بر اساس قانون، تمام راه آهن ها باید به سیستم های PTC مجهز شوند که از برخورد جلوگیری کرده و اطمینان می دهد قطارها با سرعت غیر مجاز حرکت نمی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: