جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 دی 1393     
آموزش بالغ بر 11هزار راننده در مناطق 6 و8 شهرداری تهران

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: همزمان با آغاز فعالیت کمپین آسمان آبی–زمین پاک کلاس های آموزشی رانندگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز آغاز شده است.

شهرام جباری زادگان با تاکید بر اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی (خط سفید) در مناطق 6 و 8 شهرداری تهران گفت: خط سفید نمادی برای اصلاح و بهبود رفتارهای ترافیکی است که به عنوان خط قرمز قانون در آموزش های ترافیکی مورد توجه قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه رعایت خط سفید با محوریت توقف پشت خط ایست و عبور بین دو خط ممتد موضوعات اصلی آموزش به رانندگان حمل و نقل عمومی است، گفت: در راستای اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی آموزش به رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه رانندگان تاکسی از ابتدای صبح تا پاسی از شب قریب به 12 ساعت در خیابان های شهر فعالیت می کنند، اظهارکرد: به عبارتی دیگر هر راننده تاکسی روزانه 200 کیلومتر پیمایش می کند و بیشترین ترددهای روزانه را رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی دارند. لذا آموزش و اصلاح رفتارهای ترافیکی این قشر در اولویت قرار دارد.

جباری زادگان با تاکید بر اینکه آموزش های ترافیکی طرح انضباط بخشی ترافیکی رانندگان تاکسی ، اتوبوس ، آژانس ها و سرویس مدارس را شامل می شود، گفت: در ابتدا رانندگان حمل و نقل عمومی دو منطقه 6 و 8 مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: 7 هزار و 600 راننده در منطقه 6 شناسایی شده اند که در مرکز علمی کاربردی سازمان حمل و نقل و ترافیک و مرکز مدیریت بحران پارک لاله مورد آموزش قرار خواهند گرفت .

به گفته جباری زادگان آموزش 4 هزار 368 راننده منطقه 8 نیز طی هفته های آینده صورت می گیرد .

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک همچنین تصریح کرد: 123 واحد آژانس نیز شامل 1400 راننده در منطقه 6 و 92 واحد آژانس شامل 670 راننده و در مجموع 11 هزار و 968 راننده تحت آموزش قرار خواهند گرفت .

وی گفت: آموزش با موضوعاتی مانند نظم و انضباط در رانندگی و رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه قرار گرفته است. ضمن اینکه خط کشی خطوط ممتد معابر به عنوان نماد قانونمندی در شهر مطرح می شود و تمرکز بر روی عبور در بین خطوط است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: