جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آذر 1392     
بخش عمده ای از دلایل حوادث و سوانح رانندگی عدم فرهنگ ترافیکی لازم است

به گزارش گروه فرهنگ و ترافیک شهرداری نیوز ،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه سیزدهمین پارک آموزش ترافیک شهر تهران اظهار داشت : بخش عمده ای از دلایل حوادث و سوانح رانندگی عدم فرهنگ ترافیکی لازم است .

 

سردار رحیمی در مراسم مذکور عنوان کرد : مشکل جدی رفتارها و بی انضباطی های اجتماعی نیز ناشی از فرهنگ است .

 

وی در ادامه سخنان خود افزود : در حال حاضر بیش از 4 میلیون خودرو و بیش از 3 میلیون موتورسیکلت در تهران تردد دارند که هر یک به گونه ای درگیر ترافیک شهر تهران هستند .

 

وی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین پارک آموزش ترافیک شهر تهران تصریح کرد : قطعا احداث پارک های ترافیک در تهران می تواند به فرهنگ سازی ترافیک کمک نماید .

 

به گفته سردار رحیمی پارک های آموزش ترافیک طی چند سال اخیر توانسته است گام های بلندی را در این زمینه بردارد که در این خصوص نمی توان همکاری شهرداری را نادیده گرفت .

 

پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه به آموزش بیش از 4 هزار نفر ار راکبین متخلف اشاره کرد و گفت : روزانه بیش از 4 هزار نفر از رانندگان و راکبان توسط پلیس راهور تحت آموزش قرار می گیرند که این امر از برنامه های مهم پلیس راهور تهران محسوب می شود .

 

وی در ادامه این مطلب افزود : چنانچه فردی مرتکب تخلف غیر حادثه ساز شود حداقل به مدت یک ساعت تحت آموزش قرار می گیرد و برخورد فیزیکی و یا اعمال قانون در پی نخواهد داشت .

 

سردار رحیمی گفت : هم اکنون با اجرای طرحی جدید ، چنانچه حادثه ای رخ دهد هر دو طرف حادثه ملزم به حضور در کلاس های آموزشی می باشند .

 

به گفته وی استادان کلاس های آموزشی همگی از افسران لیسانس و فوق لیسانس راهنمایی و رانندگی هستند. همچنین برای کلاس های مذکور دارای بسته های آموزشی تعریف شده ای است که باعث می شود هر کلاس به صورت هدفمن پیش رود .

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه سیزدهمین پارک آموزش ترافیک شهر گفت : به نظر می رسد کلیه این اقدامات فرهنگی و آموزشی منجر به کاهش تعداد کشته شدگان حوادث و سوانح شهر تهران شده است .  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: