جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 مرداد 1397     
سرقت خودرو جلوی چشم راننده

 

راننده باربر وقتی برای خرید آبمیوه از خودرواش پیاده شد نمی‌دانست دزدان دریک چشم بر هم زدن خودرو را همراه بارش می‌دزدند.

 

روزنامه ایران: راننده باربر وقتی برای خرید آبمیوه از خودرواش پیاده شد نمی‌دانست دزدان دریک چشم بر هم زدن خودرو را همراه بارش می‌دزدند.

به گزارش خبرنگار «ایران»، سرهنگ دوم محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ساعت ۹ چهارشنبه گذشته راننده یک خودروی باربری آیسان که کمد ویترین چوبی را بار زده بود در مسیر رساندن بار در محدوده خانی‌آباد نو برای خریدن نوشیدنی وارد سوپرمارکت شد، اما سوئیچ، گوشی تلفن همراه و مدارکش در خودرو جا ماند. وقتی راننده از سوپرمارکت خارج شد ناگهان دو سارق را دید که وارد خودروی او شدند و خودرو را به سرقت بردند.
مالباخته با مشاهده دزدیده شدن خودرواش تصمیم گرفت به کلانتری برود، اما در بین مسیر خودروی خود را دید که کنار خیابان متوقف شده و یکی از دزد‌ها هم داخل خودرو نشسته است وی بلافاصله به سمت ماشین خود رفته و با سارق درگیر می‌شود.


سرهنگ هاشمی تصریح کرد: گشت کلانتری همان موقع از راه می‌رسد و سارق با مشاهده مأموران دوباره سوار بر خودرو شده و فرار می‌کند؛ در همین هنگام عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.


پلیس به دزدان دستور ایست داد، اما سارق به ایست پلیس اعتنایی نکرد و مأموران مجبورشدند چهار تیر هوایی و دو تیر نیز به‌صورت مستقیم به لاستیک خودرو شلیک کنند.


با توقف خودرو سارق دستگیر شد و در اعترافات به محل اختفای سارق دوم نیز اعتراف کرد که مأموران با دستور قضایی به محل مذکور رفته و وی را دستگیر کردند. سارقان همراه با وسایل مسروقه تحویل پلیس آگاهی پایتخت شدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: