جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 مرداد 1397     
نیمار: انتقادات جام جهانی از من انسانی جدید ساخت

 

نیمار، فوق ستاره پاری سن ژرمن تاکید کرد که انتقادات جام جهانی از او بازیکن جدیدی ساخته است.

 

ورزش سه: امید‌های زیادی به نیمار و برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود، ولی غول آمریکای جنوبی با شکست مقابل بلژیک در یک چهارم از دور رقابت‌ها کنار رفت. نیمار که دو گل در طول جام به ثمر رساند، به خاطر برخورد‌های متعدد با بازیکنان حریف دائما مورد انتقاد قرار می‌گرفت. او که در یک مراسم اسپانسرینگ شرکت کرده بود، مدعی شد که بعد جام جهانی بازیکنی متفاوت شده است.

او گفت:" میخ استوک در ران پا، ضربه به پا، کوبیدن روی پا. شاید فکر کنید اغراق می‌کنم و گاهی هم همینطور است. ولی واقعیت این است که من در زمین سختی می‌کشوم. شما از بیرون زمین هیچ ایده‌ای ندارید که چه اتفاقاتی در داخل زمین برایم رخ می‌دهد. وقتی بدون صحبت با مطبوعات زمین را ترک می‌کنم، به این خاطر نیست که فقط بردن را دوست دارم، به این خاطر است که هنوز یاد نگرته ام چطور شما را نا امید کنم. وقتی گستاخ به نظر می‌رسم، به این خاطر نیست که عصبانی هستم. به این خاطر است که هنوز یاد نگرفته ام چطور با چند اتفاق تلخ کنار بیایم.

یک پسربچه درون من زندگی می‌کند. گاهی با دنیا شوخی می‌کند. گاهی همه را عصبانی می‌کند. تلاش من بر این است که این بچه زنده بماند، ولی درون من، نه داخل زمین. شاید بگویید من زمین خورده ام، ولی اینطور نیست، بلکه خیلی بدتر است. به نظرم زمین خوردن روانی خیلی بیشتر از اینکه یک نفر روی مچ پایتان راه برود، ضربه می‌زند.

کمی زمان می‌برد تا انتقادات را قبول کنم. زمان می‌برد تا خودم را در آینه نگاه کنم و ببینم که به شخصیتی جدید تبدیل شده ام، ولی حالا اینجا هستم و دریچه‌های قلبم به روی همه باز است. "



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: