جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 دی 1393     
بزرگترین پل عابر پیاده پایتخت به پله برقی تجهیز شد

به گزارش گروه مناطق 22 گاه شهرداری نیوز،با حضور شهردار منطقه 4 تهران، پله های برقی پل عابر میدان رسالت بهره برداری آزمایشی شد.

سید محمد مهدی میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 در بازدید از بهره برداری آزمایشی پل عابر مکانیزه میدان رسالت گفت: ساماندهی میدان رسالت و رفع مشکلات ترافیکی این میدان غیر همسطح که همواره و طی سالیان دور یکی از مهمترین دغدغه های مدیران شهر و شهروندان محسوب می شد، سرانجام با اجرای چندین طرح ترافیکی به یکی از طرح های موفق ترافیکی شرق تهران مبدل شد.

وی افزود: وجود پایانه حمل و نقل عمومی و تردد قابل توجه مسافران برای سفر به نقاط مختلف شهر از این میدان، شرایط خاصی را در این میدان ایجاد نموده بود که با اجرای اصلاحات هندسی و تغییر مسیر تردد خودروها و در نهایت با احداث پل عابر مکاینزه با صرف حداقل هزینه بسیاری از این مشکلات  رفع شد.

میرزایی اضافه کرد: تردد عابران پیاده در رینگ میدان رسالت از عمده مشکلات این میدان غیر همسطح بود که با کانالیزه کردن مسیر تردد عابران، بخش دیگری از مشکلات ترافیکی این میدان کاهش یافت.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح های ترافیکی در میدان غیر همسطح رسالت و به منظور جداسازی وتفکیک عابران پیاده از سطح سواره رو و وسایل نقلیه و همچنین افزایش ایمنی عابران پیاده و جلوگیری از تاخیرات ترافیکی وسایل نقلیه عمومی، احداث پل 3 شاخه مکانیزه در میدان رسالت در سال 91 در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 تهران نقش این پل با طراحی تمام مکانیزه را در کاهش حجم ترافیک میدان و بزرگراه رسالت بسیار ضروری دانست و گفت: این پل مکانیزه دارای 214 متر عرشه به صورت 3 شاخه با 3 متر عرض و سه دستگاه پلکان ثابت عرشه و 8 دستگاه پله برقی طراحی شد.

وی خاطر نشان کرد: عابران پیاده می توانند از طریق پله های برقی ضلع شمال، شرق و جنوب میدان از این پل عابر استفاده نمایند.

میرزایی با بیان این که مکانیزه نمودن 2 پل عابر دیگر در دستور کار قرار دارد افزود: پل عابر بی آر تی شهید استاد حسن بنا و همچنین میدان رسالت نیز در دستور کار مکانیزه قرار دارد و تا 2 ماه آینده اجرایی می شود. .

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: