جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 مرداد 1397     
شلیک از بالکن، مجلس عروسی را به خون کشید

 

مردی که به خاطر سروصدای زیاد موسیقی در مراسم عروس کشان، عصبانی شده بود پس از جر و بحث با جوانان مجلس عروسی، دست به سلاح برد و با ، برادر عروس را راهی بیمارستان کرد.

 

روزنامه خراسان:  مردی که به خاطر سروصدای زیاد موسیقی در مراسم عروس کشان، عصبانی شده بود پس از جر و بحث با جوانان مجلس عروسی، دست به سلاح برد و با ، برادر عروس را راهی بیمارستان کرد. به گزارش خراسان، شب جمعه گذشته وقتی خودروی حامل عروس مقابل منزل توقف کرد، سروصدای زیاد و بلند بودن موسیقی خودروها، یکی از اهالی محل را ناراحت کرد.

او که بالای تراس منزل آمده بود از بزرگ تر‌ها خواست تا سروصدا نکنند چرا که مدعی بود مادرش بیمار است. در این هنگام پدر عروس از دیگران خواست تا صدای موسیقی را کاهش دهند، ولی ناگهان چند جوان وارد ماجرا شدند و با بیان این که امشب باید تفریح کنند، خطاب به همسایه گفتند: اگر عرضه داری بیا پایین! مرد همسایه که با شنیدن این جملات عصبانی شده بود، فریاد زد، باشد پایین می‌آیم!

ولی ناگهان لوله سلاح شکاری روی ترانس منزل چشم‌ها را خیره کرد و قبل از این که کسی بفهمد ماجرا چیست، گلوله‌ای شلیک شد و به برادر عروس اصابت کرد. مرد مذکور پس از این حادثه از محل متواری شد و مجروح نیز به مرکز درمانی انتقال یافت. گزارش خراسان حاکی است، با ورود قاضی کاظم میرزایی به ماجرای این پرونده، متهم فراری در منطقه روستای گوجگی مشهد دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: