جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 دی 1393     
سومین جشنواره تسنیم در بوستان گفتگو برگزار می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 از برگزاری سومین جشنواره تسنیم در بوستان گفتگو خبرداد.

راضیه کمالی، مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تسنیم اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت خانه‌های تسنیم و معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های بانوان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به بخشهای این جشنواره افزود: نمایشگاه در 2 بخش مجزا با موضوع ابتکاران جامعه مجوز و بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری و با محوریت قطب‌های هادی در بوستان گفتگو برگزار می شود.

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تسهیلگری گروه‌های داوطلب و اجرای فعالیت‌های خرد محلی در حوزه زنان در طرح‌های اجتماع محور، ارتقا کیفیت زندگی به سبک زندگی، شناسایی و ترغیب گروه‌های محلی فعال زنان از جمله طرح‌های ویژه این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: محوریت داوری فعالیت‌های خردمحلی در سومین جشنواره تسنیم بر اساس نحوه مشارکت اعضاء گروه‌های بانوان در زمینه‌ی خلاقیت و ابتکارات جامعه محور همچنین بهبود کیفیت زندگی در محلات شهر تهران است.

کمالی، با اشاره به طراحی و اجرای فرآیند بخش ابتکارات جامعه محور جشنواره تسنیم در سال 93 گفت: رویکرد اصلی مشارکت بانوان است که بدین منظور سعی شده که با روش ساده تسهیلگری فعالیت‌های خرد محلی را بر پایه همیاری محلی به نمایش بگذارند و احساس ارزشمند مشارکت را در میان شهروندان گسترش بدهند.

وی تاکید کرد: سومین جشنواره تسنیم در دو بخش مد و پوشش اسلامی ایرانی و عکس با موضوع زن، شهر، فعالیت و بخش دیگر که شامل بهترین‌ها ار دور ریختنی‌ها است که در بوستان گفتگو برگزار می شود.

کمالی در پایان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه گفت: درب‌های نمایشگاه از تاریخ 8 تا 15 دی ماه از ساعت 9 صبح تا 19 بر روی علاقه مندان باز است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: