جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 تير 1397     
افتتاح مجموعه ورزشی و استخر روباز در بوستان بهشت مادران

به گزارش اخبار مناطق 22 گاته تهرانی نیوز،با حضور مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران آیین افتتاح مجموعه ورزشی و  استخر روباز ویژه بانوان پایتخت در بوستان بهشت مادران انجام شد.  
 
استخر رو باز بوستان بهشت مادران در مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع احداث شده که دارای سازه LSF،  کف و بدنه سرامیک، نمای کامپوزیت است ضمن اینکه این مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و .... است.
 
این مجموعه ورزشي و استخر روباز ضمن اینکه مي تواند تامين کننده بخشي از نيازهاي فرهنگي و ورزشي بانوان شهر تهران باشد، در نقطه اي خاص از بوستان و به صورت کاملا" محصور است تا  بانوان بدون هيچ دغدغه اي در اين مکان به تفريح و ورزش بپردازند.
 
ضمن اینکه  بانوان می توانند ضمن استفاده از امکانات بوستان، کودکان خود را جهت نگهداري و آموزش آنها به خانه اسباب بازي این مجموعه ورزشی بسپارند.
 
فاطمه راکعی، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی و استخر روباز این بوستان، از غرفه های دلنوشته ها،کارگاه های متنوع آموزشی از قبیل: گلیم وگبه، چرم دوزی، طراحی لباس، ساخت بدلیجات،کاب کیک دخترانه، شطرنج، دارت، بازی لیوان چینی و ... ، غرفه آنالیز جسمانی همراه با طب سنتی و حضور متخصصان روانشناسی ویژه دختران بازدید کرد.
 
جشنواره دختران شهرتهران به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران، در تاریخ بیست و چهارم تا بیست و هشتم تیرماه از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر در بوستان بهشت مادران در حال برگزاری است.
 
گفتني است؛ بوستان بهشت مادران در مساحتي حدود 20 هکتار در بزرگراه رسالت، بزرگراه شهيد حقاني، نبش کاويان غربي قراردارد و از ساعت 6.5  صبح تا 19 عصر روزهاي شنبه تا پنج شنبه به بانوان اختصاص دارد و در روزهاي جمعه و ايام تعطيل نيز در اختيار خانواده ها است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: