جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 تير 1397     
در هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد؛
طرح اتصال پهنه جنوبی دریاچه شهدای خلیج فارس به بوستان جنگلی چیتگر

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،فرآیند طراحی اتصال پهنه جنوبی دریاچه شهدای خلیج فارس به بوستان جنگلی چیتگر که از طریق برگزاری فراخوان و انجام مسابقه به ثمر نشسته است در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ارائه و بررسی شد.

صبح امروز یکشنبه بیست و چهارم تیرماه سال 1397 همزمان با هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، روند برگزاری فراخوان و انتخاب طرح برتر در زمینه اتصال پهنه جنوبی دریاچه شهدای خلیج فارس به بوستان جنگلی چیتگر مطرح شد و اعضای پارلمان شهری ضمن بررسی اهداف و الزامات سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از برپایی فراخوان، با جزئیات طرح برگزیده آشنا شدند.
 
لازم به ذکر است مسابقه طراحی اتصال پهنه جنوبی دریاچه شهدای خلیج فارس به بوستان جنگلی چیتگر نمونه بارزی از رویکرد تغییر نگاه به توسعه شهر به شمار می آید؛ رویکردی که تعریف و پیدایش آن به دوره جدید مدیریت شهری بازمی گردد. 
 
گفتنی است اواخر آذرماه سال 1396 ایده انتخاب طرح پل دسترسی جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس به بوستان جنگلی چیتگر از طریق برگزاری فراخوان مطرح شد. در نهایت با گردهم آمدن گروه های داوطلب شرکت کننده، مسابقه در دو مرحله برگزار شد و طرح برگزیده مورد معرفی قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: