جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 تير 1397     
تجهیز ۶ هزار تاکسی شرق تهران به اپلیکشن پرداخت الکترونیکی

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه چهار تهران از تجهیز ۶۷۰۰ تاکسی به اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی کرایه خبر داد و گفت: منطقه چهار به عنوان منطقه برتر در استفاده از دستگاه پرداخت الکترونیکی شناخته شده است.

مهدی اناری گفت: طرح تجهیز تاکسی های شمال شرق تهران به دستگاه الکترونیکی فون پی در مسیر پایانه های خطوط تاکسی رانی رسالت، مغان، فرهنگسرای اشراق، چهار راه اشراق و ... از ابتدای سال جاری کلید خورد.
 
وی با اشاره به مشخصات این دستگاه ها ادامه داد: این دستگاه ها روی داشبورد تاکسی و نیز صندلی پشت سر راننده نصب می شود و دارای بارکدی است که مسافران در حین سوار شدن به داخل خودرو می توانند با قرار دادن گوشی تلفن همراه خود بر روی بارکد فوق الذکر، طول مسیر را به همراه هزینه کرایه مصوب مشاهده و با نصب اپلیکیشن مورد نظر روی تلفن همراه خود پرداخت الکترونیکی کرایه خود را انجام دهند.
 
اناری گفت: سیستم پرداخت الکترونیکی در تاکسی ها باعث شده که مشکل همیشگی نداشتن پول خرد برای مسافران و حتی رانندگان از بین رفته و آنها در اسرع وقت بتوانند میزان دقیق کرایه خود را محاسبه و پرداخت کنند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان افزود: در ادامه این طرح در حال رایزنی با بانک های عامل هستیم که امکان قرار دادن دستگاه های پوز در داخل تاکسی ها را برای رانندگان و مسافران مهیا ساخته تا کسانی که استفاده از تلفن همراه و سیستم فون پی برایشان مقدور نیست، نیز بتوانند به راحتی از این امکان استفاده کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: