جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 تير 1397     
یکی از ابعاد جنگ اقتصادی استفاده از خودرو به عنوان کالای سرمایه ای است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص ممنوعیت واردات خودرو اظهار داشت : با وجود اینکه بازار خودرو به خودروهای وارداتی نیاز دارد اما چنانچه خودروهای وارداتی به عنوان کالای سرمایه ای وارد بازار شود این موضوع به ضرر بازار خودروهای داخلی است و به همین دلیل در این برهه زمانی تصمیم به ممنوعیت واردات خودرو گرفته شده است.
 
سید ناصر موسوی لارگانی گفت : در شرایط کنونی ما در حال آغاز جنگ اقتصادی هستیم که یکی از ابعاد این جنگ ، صنعت خودرو به صورت فی نفسه است و از ابعاد دیگر استفاده از خودرو به عنوان کالای سرمایه ای است.
 
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در پی ممنوعیت واردات خودرو نیاز واقعی بازار داخلی مشخص می شود و آنگاه می توان درباره لزوم وجود یا عدم وجود خودروهای خارجی تصمیم گرفت.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر ممنوعیت واردات خودرو بر قیمت خودروهای داخلی بیان داشت : قطعا این موضوع موجب افزایش قیمت خودروهای داخلی خواهد شد و چنانچه خودروسازان در آینده خود اتکایی داشته باشند تصمیم دولت در این زمینه می تواند دائمی باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: