جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 دی 1393     
مبلغ پسماند خشک به حساب شهروندان واریز می می شود

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 270غرفه بازیافت پسماند در نقاط مختلف شهر تهران تعبیه شده، گفت: این در حالیست که تجهیز غرف به سیستم کارت خوان الکترونیکی و همچنین تعیین قیمت خرید پسماندهای خشک به صورت روزانه از موضوعاتی بوده که در طرح تفکیک از مبدا مدنظر قرار گرفته است.

حسن کریمیان با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با استقرار بیش از 270  غرفه بازیافت در نقاط مختلف شهر در جهت اشاعه فرهنگ جداسازی زباله در مبدا گام مثبتی برداشته است، ادامه داد: این غرف در نقاط پرتردد همچون میادین میوه و تره بار و بوستان ها نیز به جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده توسط شهروندان می پردازد.

وی با تاکید بر اینکه طی این فرایند شهروندان پسماندهای خشک تفکیک شده خود را به نزدیک ترین غرفه بازیافت محلات تحویل می دهند، افزود: بدین منظور در قبال آن پول نقد، اقلام بهداشتی و شوینده، لوازم و تحریر، بن خرید کتاب، اقلام ورزشی، شارژ ایرانسل، اقلام مناسبتی در ایام خاص و... دریافت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه براساس توافقات صورت گرفته با بانک ها برخی از غرف بازیافت به سیستم کارت خوان الکترونیکی مجهز شده اند، خاطرنشان کرد: بدین طریق مبلغ پسماندهای خشک شهروندان به صورت الکترونیکی مستقیما به کارت عابر بانک آنها واریز می شود.

کریمیان با بیان اینکه قیمت خرید پسماندهای خشک شهروندان در غرفه های بازیافت به صورت روزانه است، یادآور شد: این موضوع با توجه به قیمت روز بازارهای رسمی تعیین شده که توسط کارشناسان سازمان مورد بررسی و بازرسی مرتب قرار می گیرد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: