جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 دی 1393     
ثبت نام نزدیک به چهل و پنج هزار متقاضی آرم طرح ترافیک تاکنون

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از ثبت نام اینترنتی44750متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 در سامانه شهرداری تهران تاکنون خبر داد .

مصطفی قنبرنژاد از ثبت نام بیش از 44750 متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 خبر داد و گفت: متقاضیان تنها تا 12 دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند .

وی با تاکید بر اینکه لايحه نرخ آرم طرح ترافيك سال 94 هفته آینده به شوراي شهر ارایه می شود، گفت: افزايش نرخ آرم‌هاي طرح ترافيك داراي مسيري قانوني است وبايد در شوراي شهر تهران به تصويب برسد. در اين راستا كارهاي كارشناسي مربوطه انجام شده و لايحه نرخ آرم‌هاي طرح ترافيك طی هفته آینده به شورا ارائه خواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با بيان اينكه ميزان افزايش نرخ‌ آرم‌ها رقم بالايي نيست و مطابق هر سال حدود 10 درصد خواهد بود، ادامه داد: ما به‌دنبال اين هستيم كه در شيوه‌هاي واگذاري آرم سال آينده تغييراتي اساسي لحاظ كنيم با توجه به اینکه افرادي كه آرم‌هاي يك‌ساله دريافت مي‌كنند در تمام روزهاي سال نيازي به آن ندارند، در سال جاری این امکان در سامانه الکترونیکی ثبت آرم طرح ترافیک فراهم شده که افراد می توانند روزهایی را که به طور مشخص می دانند در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند، در سیستم الکترونیکی مشخص کنند. بدین ترتیب از هزینه سالانه آرم طرح ترافیک شان کاسته خواهد شد .

به گفته قنبرنژاد طبق مصوبه شوراي شهر تهران درآمدهاي حاصله از محل فروش آرم‌‌ها به‌صورت كامل در راستاي بهبود جريان ترافيك شهر اختصاص می يابد و يك ريال از آن در جايي غير از اين محل استفاده نمي‌شود.

وي در پاسخ به اينكه آيا از تعداد آرم‌هاي سالانه كم و به آرم‌هاي روزانه و هفتگي افزوده می شود نیز اظهارکرد: جمع کل سهمیه آرم طرح ترافیک مطابق سال گذشته 98 هزار 600 فقره بوده و سهمیه روزانه و هفتگی آن نیز مانند سال گذشته 40 هزار سهمیه روزانه و هفتگی و 60 هزار فقره سهمیه سالیانه خواهد بود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: