جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 دی 1393     
پیام پاپ به مناسبت کریسمس

ایسنا: رهبر کاتولیک‌های جهان با محکوم کردن اقدامات داعش در عراق و سوریه تاکید کرد: این گروه دست به اقدامات وحشیانه، غیرانسانی می‌زند.

به گزارش خبرگزاری ای‌پی‌ای، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در پیام خود به مناسبت کریسمس برای مسیحیان خاورمیانه از رهبران مذاهب خواست تا جنایات داعش را که به نام مذهب صورت می‌گیرند، محکوم کند.

وی در این پیام نوشت: اوضاع تراژیکی که برادران و خواهران مسیحی ما در عراق با آن مواجه هستند و همچنین ایزدی‌ها و سایر مذاهب و جوامع قومی دیگر این ضرورت را می‌طلبد که رهبران تمام مذاهب باید شفاف و صریح این جنایات تروریست‌ها را محکوم کنند.

در ادامه پیام پاپ خطاب به قربانیان جنایات داعش آمده است: اقدامات این گروه تروریستی در عراق و شام باعث شده تا شما به صورت وحشیانه‌ای از زمین‌هایتان و خانه‌هایتان بیرون رانده شوید. این تنها مسیحیان نیستند که تحت تعقیب قرار می‌گیرند. گروه‌های قومی و اقلیت‌های مذهبی دیگری هم هستند که از این اقدامات آسیب دیده‌اند. من از جامعه بین‌المللی می‌خواهم تا برای دستیابی به صلح از طریق مذاکره در خاورمیانه همکاری داشته باشند. من یکبار دیگر به شدیدترین شکل ممکن انتقال تسلیحات را محکوم می‌کنم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: