جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 دی 1393     
واکنش حماس به حملات امروز اسرائیل

تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رژیم صهیونیستی را مسئول کامل حملات امروز در دو منطقه القراره و خزاعه در شرق خان یونس که طی آن یک فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند، دانست.

به گزارش شبکه ماهواره‌ای الاقصی، اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس در واکنش به حملات امروز صهیونیست ها در شرق خان یونس، گفت که این حملات خطرناک است و رژیم اشغالگر با آتش بازی می کند و مسئولیت کامل تشدید اوضاع نیز با این رژیم است.

وی تاکید کرد که این حق مقاومت است تا از خود و ملتش دفاع کند و رژیم اشغالگر نیز باید درک کند که غزه لقمه آسانی برای این رژیم نیست.

رضوان در ادامه از جمهوری مصر به عنوان میانجی خواست تا سریعا برای توقف تجاوزات اسرائیل اقدام نماید.

تانک‌های رژیم اشغالگر صبح امروز چهارشنبه به سمت منازل شهروندان فلسطینی در منطقه خزاعه واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

شاهدان عینی گفتند که تانک‌های رژیم اشغالگر به صورت گسترده منازل شهروندان را گلوله باران کردند که در نتیجه آن تعدادی از شهروندان زخمی شدند. گزارش شده است که در جریان حملات خمپاره‌ای اسرائیل به روستای "خزاعه" در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه ، یک شهروند فلسطینی به شهادت رسیده است.

«ایویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش این رژیم جنوب غزه را از زمین و هوا هدف قرار داده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که فرمانده میدانی گردان های القسام در حملات امروز نظامیان صهیونیست به شرق خان یونس به شهادت رسید.

منابع فلسطینی اعلام کردند یک مسئول دستگاه امنیت اطلاعات گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در منطقه القراره به نام «تیسیر السمیری» در نتیجه شلیک یک فروند موشک از یک هواپیمای شناسایی اسرائیل به شهادت رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: