جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 دی 1393     
منطقه 20 مهیای داوری آثار ارسالی مناطق 22 گانه

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس دبیرخانه نوسازی بافت فرسوده جشنواره مشکات شهر تهران از تمدید مهلت این جشنواره تا 20 دی و آمادگی منطقه 20 برای داوری آثار ارسالی مناطق 22 گانه خبرداد.

منصور کتانباف شهردار منطقه 20 و رئیس دبیرخانه نوسازی بافت فرسوده شهری در سومین جشنواره مشکات شهر تهران گفت: نوسازی بافت فرسوده یکی از محورهای 19 گانه جشنواره مشکات است که تاکنون بیش از 12 هزار اثر از مناطق 22 گانه به دبیرخانه تخصصی این جشنواره در منطقه 20 ارسال شده است.

کتانباف با اشاره به اینکه شهروندان علاقه مند، همچنان تا 20 دی مهلت شرکت در جشنواره را دارند افزود: داوری منطقه ای آثار ارسالی شهر تهران با موضوع نوسازی بافت فرسوده به عهده منطقه 20 به عنوان دبیرخانه تخصصی است که تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی شهروندان از چگونگی شرکت در این جشنواره 25 هزار بروشور ویک هزار و 500 پوستر آموزشی در 374 محله شهر تهران توزیع شده است.

کتانباف گفت: منطقه 20 تجربه مجموعه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی با محوریت نوسازی بافت فرسوده در یک سال گذشته را در کارنامه اجرایی خود دارد که یکی از مهمترین دلایل انتخاب این منطقه به عنوان دبیرخانه تخصصی بافت فرسوده جشنواره مشکات بود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه جمع آوری آثار ارسالی سومین جشنواره مشکات در منطقه 20 نیز همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: روند این جشنواره فرهنگی در محله های 20 گانه این منطقه نیز همچون دیگر مناطق شهر تهران در حال اجراست که تاکنون بیش از 19 هزار شهروند مشارکت داشتند اند و بیشترین آثار ارسالی در زمینه ترافیک بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: