جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 دی 1393     
ارائه روزانه 200 کارت بازیافت به خانوارهای منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 19 از اجرای فعالیتهای آموزشی بازیافت در راستای تحقق طرح آسمان آبی، زمین پاک خبر داد و گفت: روزانه 200 خانوار در منطقه 19 کارت اشتراک بازیافت دریافت می‌کنند.

رضا نثاری گفت: فعالیت‌های آموزشی اداره بازیافت در ناحیه یک این منطقه به عنوان ناحیه پایلوت آغاز شده است و کارشناسان آموزش روزانه نزدیک به 200 خانوار را تحت آموزش‌های چهره به چهره طرح تفکیک پسماند قرار می دهند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در بلوک‌های 2 و 4 ناحیه یک افزود: تا کنون نزدیک به 6 هزار و 528 واحد در ناحیه یک آموزش دیده‌اند و 3 هزار و 839 خانوار نیز کد اشتراک دریافت کرده‌اند.

وی افزود: کارتهای اشتراک که طی این آموزش‌ها تحویل خانوارها می شود گویای مشارکت آنها در اجرای طرح تفکیک پسماند بوده و تا کنون استقبال خوبی از این فعالیت‌ها شده است.

نثاری ادامه داد: طی این طرح علاوه بر ارائه آموزشهای مربوط به تفکیک پسماندها و اهمیت این فعالیت، بروشورهای آموزشی و کیسه‌های مخصوص پسماند خشک بین شهروندان توزیع می شود تا در روز تعیین شده نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک واحدها از طریق خودروهای مخصوص اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری روزانه نزدیک به 1.5 تن پسماند خشک شهروندان در غرفه‌های بازیافت، بیان کرد: طی 8 ماه اول سال نزدیک به 687.324 تن پسماند خشک از طریق 17 غرفه فعال این منطقه جمع آوری شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: