جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آذر 1392     
غلب کارکنان فاقد مسکن شهرداری عضو تعاونی های مسکن هستند

به گزارش شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تلاش برای حل مشکل مسکن کارکنان شهرداری را یکی از سیاست های مدیریت شهری دانست و گفت : امروز اغلب پرسنل فاقد مسکن شهرداری تهران عضو تعاونی های مسکن هستند.

ناصر امانی با تاکید بر اجرای به موقع طرح های تعاونی مسکن شهرداری عنوان کرد : چشم انتظار و امید پرسنل شهرداری برای خانه دار شدن به اجرای طرح های تعاونی مسکن است که باید با جدیت دنبال شود.


وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر در زمینه خانه دار شده کارکنان شهرداری تهران عنوان کرد : با حمایت های مدیریت شهری و همچنین با مساعدت های لازم به تعاونی های مسکن ،امیدواریم واگذاری واحدهای مسکن به اعضای تعاونی ها طبق وعده مقرر صورت گرفته و مشکل خانه دار شدن پرسنل شهرداری بر طرف شود.

 

امانی با اشاره به اینکه در سال های اخیر سه مشکل عمده تعاونی های مسکن شهرداری مرتفع شده است ، اظهار داشت : نخستین مسئله مشکل زمین بود ، که در این مورد قیمت زمین تعاونی طبق نظر کارشناس تا 50 درصد تخفیف داده شد و مابقی  هم 30 درصد به صورت نقدی و 20 درصد طی اقساط 5 ساله دریافت شد تا فشاری برای تملک زمین به تعاونی وارد نشود.

 

به گفته امانی : برای حل مشکل بعدی با ارائه لایحه ای به شورای شهر مقرر شد تا  تمامی کارکنان بالای 5 سال شهرداری تهران تا سقف 20 میلیون تومان از پرداخت عوارض معاف شوند که این لایحه به تصویب شورای وقت نیز رسید.

 

وی افزود : مبلغ 10 میلیون تومان نیز وام مسکن از سوی بانک شهر به اعضای تعاونی ها پرداخت شد که این نیز تعهد دیگری بود که ما در مقابل کارکنان شهرداری تهران داشتیم.

 

وی افزود : عملکرد شهرداری تهران در زمینه خدمت به کارکنان نسبت به سالهای گذشته قابل قیاس نیست و در چندسال اخیر رشد قابل ملاحظه ای را شاهد بوده است و این تغییرات در بیرون و درون شهرداری به دلیل مدیریت کارآمدی است که یک سرمایه اجتماعی و انسانی مناسب را در اختیار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: