جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 دی 1393     
خط 6 مترو تا پايان سال 94 تکميل و آماده بهره برداري مي شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،قائم مقام شهردار تهران در جريان بازديد ميداني از روند احداث خط 6 مترو تهران گفت : خط 6 مترو که شمال غرب تهران را به جنوب شرقي متصل مي کند با تلاش هاي صورت گرفته تاپايان سال 94 تکميل و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .

دکتر عيسي شريفي که به همراه مهندس درويش مديرعامل شرکت مترو ، مهندس هاشمي معاون مالي واقتصاد شهري و مهندس تشکري هاشمی معاون حمل ونقل ترافيک شهرداري از روند اجرا و پيشرفت فيزيکي اين پروژه بازديد به عمل آورد، برتسريع روند رفع مسايل خط 6 مترو تاکيد کرد.

وي با اشاره بر اهميت اين پروژه در تکميل شبکه حمل و نقل ريلي درون شهري گفت: از آنجايي که اين خط مسير شمال غربي پايتخت را به جنوب شرقي و شهر ري و دولت آباد متصل مي کند لازم است تا به منظور تسهيل در سفرهاي درون شهري شهروندان خط 6 مترو سريع تر تکميل شود .

شريفي ضمن تقدير از شرکت پيمانکاري در اجراي دقيق و مقاوم سازي و توجه به زيبايي بصري و ايستگاه ها ي مسير اين خط افزود: با توجه به وضعيت مسير عبوري خط 6 از مسير دولت آباد و وجود اقشار زحمت کش و درخواست هاي شهروندان اين محدوده براي احداث اين خط لازم است تا همه عوامل شهرداري، معاونت ها ،شرکت مترو و مناطق براساس برنامه زمانبندي نسبت به تسريع در انجام پروژه هماهنگي هاي لازم را به عمل آوردند .

معاون هماهنگي و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به تجربه احداث خطوط مترو در پايتخت خواستار افزايش سرعت روزانه حفاري از 7متر به 15 متر شد و گفت: وضعيت کلي و روند پيشرفت خط 6 از قبيل سيويل و تجهيزات ،فازبندي ،وضعيت تملکات ،تاسيسات و مسايل مالي در جلسه آتي جهت بررسي و پيگيري موضوعات مربوطه ارايه شود.

گفتني است خط 6 مترو بطول 31 کيلومتر و با داشتن 27 ايستگاه حدفاصل دولت اباد تا کن را به يکديگر متصل مي کنند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: