جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آذر 1393     
بهره برداری از کاروانسرای سنگی یک و دو؛ نیمه اول سال آینده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجموعه کل کاروانسرای سنگی یک و دو در نیمه اول سال آینده قابل بهره برداری است.

مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پل کاروانسرای سنگی گفت: کاروانسرای سنگی یک و دو کاروانسراهایی بوده که به شکل تاریخی وجود داشته و ما برای حفظ نام، پل های مدرن را به این عنوان نام گذاری کردیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 11کیلومتر پل سازی در این منطقه داریم، افزود: بزرگراه فتح، بزرگراه مخصوص و آزادراه تهران-كرج در اين نقطه با يكديگر تقاطع دارند. به همين دليل ما در اين نقطه احداث تقاطع غيرهمسطح را طراحي كرده‌ايم كه يكي ازآنها كاروانسراي سنگي يك و ديگري كه روي آزادراه تهران - كرج است به نام كاروانسراي سنگي2 نامگذاري شده است.

حسینی تصریح کرد: با بهره برداري از پروژه احداث تقاطع غيرهمسطح كاروانسراي سنگي افرادي كه از غرب پايتخت وارد مي شوند مي توانند جاده قديم كرج، جاده مخصوص يا آزادراه تهران - كرج را براي ادامه مسير انتخاب كنند وحتي مي توانند به بزرگراه هاي شهيد حكيم و شهيد همت هم بروند و به راحتي وارد بزرگراه آزادگان شوند.

معاون شهردار تهران با بيان اينكه اين محدوده يكي از نقاط پرترافيك شهر تهران است، اظهار کرد: تاكنون سعي شده بخش‌هاي همسطح پروژه به بهره‌برداري برسد و ما هرقسمتي از پروژه را كه آماده بهره‌برداري شود، بازگشايي مي‌كنيم تا در اختيار مردم قرار بگيرد و ازآن بهره‌مند شوند.

وي خاطرنشان كرد: در شهرداري تهران براي افتتاح پروژه‌ها تا لحظه تكميل نهايي صبر نمي‌كنيم و بهره‌برداري به‌صورت مرحله‌اي انجام مي‌شود تا هر قسمتي از پروژه كه مي‌تواند به مردم خدمات‌رساني كند در اختيار آنها قرار گيرد.

در هفته گذشته، عیسی شریفی ،قائم مقام شهردار تهران بر رفع موانع اجرایی موجود بر سر راه تکمیل پروژه های کاروانسراسنگی 1 و 2 تاکید کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: