جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آذر 1393     
بازآموزی مفاهیم آموزشی طرح مدیریت بحران اماکن در منطقه 11

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 11 از برگزاری بازآموزی مفاهیم آموزشی مدیریت بحران اماکن در سطح منطقه خبر داد.

عادل قایقور رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 11 با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال شهروندان از مرحله اول طرح مدیریت بحران اماکن، ستاد مدیریت بحران اقدام به بازآموزی و تکرار مفاهیم آموزشی این طرح در سطح منطقه نموده است.

وی در ادامه بیان داشت: طرح مدیریت بحران اماکن در ساختمان های بالای 18 واحد، مراکز تجاری پاساژ بالای 25 باب مغازه و  ادارات دولتی بش از 50 پرسنل برگزار می شود.

قایقور در خصوص اینکه طرح بازآموزی مدیریت بحران اماکن از اول مهر ماه آغاز و تا آخر سال 93 ادامه دارد اظهار داشت:در این طرح راه های مقابله با زلزله، روش‌های اطفاء حریق، کمک های اولیه، روش‌های مناسب پناه‌گیری در مکان های مختلف،  نحوه تخلیه اضطراری و مکان حیاتی ایمن را به صورت تئوری و  عملیاتی در اماکن سطح منطقه تکرار و آموزش داده می شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 11 خاطر نشان کرد: این آموزش ها پس از یک  مرحله در اماکن مسکونی، اداری و تجاری باز آموزی  تکرار می شوند تا بیشترین نتایج مثبت را داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: