جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آذر 1393     
ایجاد 15 کیلومتر حفاری و ایجاد شبکه فاضلاب شهری در منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،بیش از 15 کیلومتر عملیات حفاری و ایجاد شبکه فاضلاب شهری در منطقه 19 در دستور کار معاونت فنی و عمران این منطقه قرار گرفت.

مهدی حاتمی با بیان این خبر گفت: این اقدام امسال انجام می شود و تا پایان سال هم عملیات انشعاب فاضلاب واحدهای مسکونی و تجاری منطقه به اتمام می رسد.

وی با تأکید بر اولویت بندی محله ها در انجام عملیات انشعاب واحدها به فاضلاب شهری بیان کرد: در همین راستا ساکنان شهرک بخارایی که انتظار بیشتری برای دریافت انشعاب فاضلاب کشیده اند در اولویت هستند و عملیات عمرانی را از این شهرک آغاز می کنیم.

حاتمی ادامه داد: برای انشعاب فاضلاب با 5 پیمانکار قرارداد بسته شده و در 5 نقطه از منطقه عملیات عمرانی به طور همزمان شروع شده است. تا پایان سال نیز تمام محله ها به انشعاب فاضلاب متصل می شوند.

این مسئول با اشاره به عدم ایجاد مزاحمت برای شهروندان در اجرای عملیات عمرانی انشعاب فاضلاب تصریح کرد: به همین منظور سعی کرده ایم تا با محصور کردن محدوده حفاری و جلوگیری از ریختن خاک در معابر، مزاحمت کمتری برای شهروندان ایجاد کنیم.

به گفته حاتمی خیابانهای شهید مطهری جنوبی، شقایق، شهید براداران عبدی، لقمان جنوبی، خلازیر، صبح امروز، شهرک احمدیه، شهرک بخارایی و محله علی آباد از نقاطی هستند که انشعاب فاضلاب در آنها در حال انجام است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: