جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آذر 1393     
کنترل گذرگاه‌های عابر پیاده طرح خط سفید در غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: با هدف ایمن سازی معابر شهری و کنترل گذرگاههای عابر پیاده طرح خط سفید در غرب تهران اجرا شد.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: در همین راستا زیر ساختهای ترافیکی در قالب خط کَشی عابر پیاده‌ در تقاطعهای پرتردد سطح منطقه در حال اجرا است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در ادامه بیان کرد: طرح خط سفید طرحی است که می‌تواند منجر به تحولی عظیم در فرهنگ ترافیکی شود و در همین خصوص برنامه‌های گسترده فرهنگی و ترافیکی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا با توجه به عدم رعایت اصول ترافیکی از سوی عابران پیاده‌ و رانندگان خودروها در هنگام عبور از گذرگاه‌های پرتردد مانند میادین، تقاطعها و معابر اصلی که مشکلات ترافیکی را موجب می‌شود بدین منظور برای کنترل این مشکلات و ایمنی عابرین پیاده‌گذرگاه‌های ویژه آنها به وسیله نرده یا خط عابر پیاده از قسمت سواره رو جدا می شود.

مددی خاطرنشان کرد: طرح کنترل گذرگاه‌های عابر پیاده در تقاطعهای جنت‌آباد 35 متری گلستان و با 30 درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است و به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: