جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آذر 1393     
استقرار مخازن شن‌های ویژه برف روبی درصد نقطه منطقه 15

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15، از تجهیز و به روز رسانی سایت‌های برف روبی و استقرار مخازن شن‌های ویژه برف روبی در صد نقطه این منطقه خبر داد.

رحمان پارسا معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 گفت: به روز رسانی سایت‌های برف روبی در نواحی 8 گانه منطقه 15 و استقرار مخازن شن‌های ویژه برف روبی در صد نقطه این منطقه‌ در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهردرای منطقه 15 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور سهولت تردد، شهروندان، ارتقای سلامت و رفاه حال آنها، کاهش سوانح رانندگی، کاهش ترافیک، جلوگیری از لغزندگی معابر و محورهای اصلی در منطقه 15 در دست اجرا است.

 پارسا اظهار داشت: در این طرح با کاهش 20 درصدی استفاده از نمک و شن در عملیات برف روبی وجایگزینی‌ شن‌های مخصوص در مخازن زرد رنگ در صد نقطه منطقه15 از بروز خسارت جلوگیری می‌شود.

 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز به روز رسانی سایت‌های برف روبی در نواحی 8 گانه منطقه 15، استقرار مخازن شن‌های ویژه برف روبی در صد نقطه منطقه 15 ، آماده باش اکیپ‌های برف روبی در محلات 20 گانه منطقه 15 از اقدامات  اجرایی این طرح است.

پارسا خاطر نشان کرد: توزیع بیش از 2 هزار تن شن مخصوص در نواحی 8 گانه، استقرار دو دستگاه  خودرو‌ خاور در نواحی 8 گانه، استقرار خودروهای گریدر، باب کت و محلول پاش در بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: