جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آذر 1393     
استانداردسازی محورهای اصلی و بزرگراه‌های منطقه 15

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 از استانداردسازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

 سید جلال حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 15 گفت: استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌های منطقه 15 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرج به منظور ایمن‌سازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها، ارتقای سلامت، ایمنی، امنیت و رفاه حال شهروندان، کاهش سوانح رانندگی در منطقه 15 در دست اجرا است.

حسینی اظهار داشت: در این طرح اکیپهای اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 15 به منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر محورهای اصلی و بزرگراه‌های منطقه 15 به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: استاندارد‌سازی و ایمن‌سازی معابر محورهای اصلی و بزرگراه‌های منطقه 15 آماده‌باش اکیپهای ترافیک، ایمن‌سازی و استانداردسازی دو محور پر تردد منطقه 15 محورهای شهید بقایی و نیکوعمل از اقدامات اجرایی این طرح است.

حسینی خاطر نشان کرد: اجرای طرح خط سفید در معابر و محورهای اصلی، اصلاح خطهای محوری و بلوکهای عابرپیاده در تقاطعها، ایجاد سرعت‌گیرهای مناسب با اعمال مسائل ایمنی و استاندارد، ایجاد معابر رفت و آمد عابران در چهارراه‌ها و تقاطعها، کم عرض کردن به منظور افزایش ایمنی تردد عابران و خط‌ کشی محوری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: