جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
آغاز اجرای عملیاتی زیرگذر آزادی تا پایان سال

به گزارش مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،قائم مقام شهردار منطقه 9 گفت:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، اجرای عملیاتی پروژه فرامنطقه ای زیر گذر آزادی تا پایان سال آغاز می شود و در بازه زمانی کمتر از یک سال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه 9 گفت: اجرای برنامه مطالعاتی پروژه زیر گذر آزادی از پایان سال 92 شروع شد و با پیگیری های شهرداری منطقه 9، دریافت مصوبه کمیته فنی شهرداری تهران و با نظر شهردار تهران، دکتر قالیباف به عنوان پروژه اولویت دار شهری شناخته شد.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه تصریح کرد: طی ماه های اخیر، اقدامات مربوط به طراحی، انتخاب پیمانکار، گمانه زنی ها و شناسایی معارضات ملکی و تاسیساتی این پروژه به اتمام رسیده است و هماهنگی های لازم با اداراتی چون اداره برق، گاز، آب و مخابرات صورت گرفته است. در حال حاضر نیز همکاران ما به دنبال کسب مجوز های لازم از پلیس راهور به منظور اجرای عملیاتی پروژه مذکور هستند.

قائم مقام شهردار منطقه 9 افزود: پروژه زیرگذر استاد معین آزادی به عنوان پروژه مشترک میان مناطق 9 و 2 توسط موسسه پیمانکاری شهید رجایی اجرا می شود و تمامی تلاش ما این است تا اجرای عملیاتی این طرح با کمترین میزان مزاحمت و با اقدام ویژه شهرداری تهران تا پایان امسال آغاز شده و در بازه زمانی کمتر از یک سال به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

خبازها با اشاره به تدوین مطالعات پیوست اجتماعی مربوط به زیرگذر آزادی خاطر نشان کرد: این پروژه همچون بسیاری از طرح های عمرانی از مطالعات اجتماعی و ترافیکی جامع برخوردار است.

در واقع، زمانی که شهرداری تهران راساً پروژه ای را تصویب کرده و به مرحله اجرا می رساند به تمامی جنبه های اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی پروژه توجه می کند. ضمن اینکه، در این مورد مطالعات پیوست اجتماعی لازم تدوین شده و همکاران ما در شهرداری منطقه 9 با تمامی گروه های هدف همچون ادارات، شهروندان ساکن در این منطقه و ... وارد گفت و گو شده اند.

وی با بیان اینکه اجرای زیرگذر آزادی منطقه 9 را از بن بست ترافیکی موجود خارج می کند، تصریح کرد: اجرای پروژه فرامنطقه ای زیرگذر آزادی منجر به شکوفایی و رونق منطقه 9 و تسهیل رفت و آمد شهروندان در این منطقه می شود.  علاوه بر این، قرار است تا حین اجرای عملیاتی این پروژه موضوع ساماندهی شبکه ای از مناطق پیگیری شود.

خبازها در پایان گفت: توجه ویژه به برج آزادی یکی از اهداف ما در حین اجرای پروژه زیرگذر آزادی است. در واقع، به دلیل ساخت پل عابر پیاده از شرق به غرب به منظور دسترسی شهروندان به ایستگاه اتوبوس، نمای برج آزادی تا حدی دچار اختلال شده است، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است تا همزمان با ساخت زیرگذر استاد معین-آزادی پل عابر پیاده برداشته شود و به موازات آن با اجرای مجموعه اقداماتی دسترسی مردم به ایستگاه بی آرتی تسهیل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: