جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
ارتقای سطح علمی مسئولان خانه‌های قرآن در منطقه 10

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 از برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن برای مسئولان خانه‌های عترت و قرآن محلات منطقه 10 خبر داد.

سید جواد حسینی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 با اعلام این خبر گفت: فرهنگ جامعه باید در بطن جامعه به عنوان گفتمان غالب شهروندان تعمیم یابد و مردم با قرآن مانوس شوند و بر همین اساس مدیریت شهری منطقه در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم نقش یادآوری کنند. دارد و حمایتهای لازم را برای تحقق و پیشبرد اهداف قرآنی به کار می‌بندد.

وی با تاکید بر توسعه و تعمیق معارف قرآنی در بین شهروندان تصریح کرد: ما باید با بکارگیری و استفاده از آموزه‌های قرآنی مهربانی با همنوعان، کمک به نیازمندان، پیشگیری از نیازمندان، فرهنگ اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، استفاده بهینه از منابع طبیعی و نعمت‌های خدادادی را در اولویت کار و فعالیتهایمان قرار می‌دهیم.

حسینی خاطر نشان کرد: در نظر داریم ضمن افزایش تعاملات حوزه‌های مرتبط دوره‌های آموزشی تربیت مربی قرآنی برای مسئولان خانه‌های قرآن و عترت محلات برای ارتقای سطح علمی و آموزشی آنان را برگزار کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: