جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آذر 1393     
آغاز ناپایداری هوا از امروز

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز ،مدیر عامل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران گفت: از امروز ناپایداری هوای شهر تهران آغاز می شود.

علی  محمد شاعری مدیر عامل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران عنوان کرد: پیش بینی شده که از امروز بعد از ظهر ناپایداری هوای شهر تهران شروع و تا اواخر هفته از بار آلودگی هوا کم می‌شود اما همچنان وضعیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به این که امیدواریم با ناپایداری هوا از غلظت آلاین گی هوای شهر کاسته شود، تصریح کرد: شرایط هشدار برای مقابله با ناپایداری در دستور کار تمامی دستگاه‌های اجرایی از  جمله وزارت بهداشت، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر قرار گرفته است.

شاعری در ادامه با تاکید بر این که شهرداری تهران کاهش اثرات آلایندگی هوا را در دستور کار خود قرار داده است، بیان داشت: اگر آلودگی هوا در شرایط ناسالم قرار بگیرد برای مقابله با آن از فروش مجوزهای طرح ترافیک روزانه  خودداری می‌شود.

مدیر عامل سازمان محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران با اشاره به این که گروه‌های حساس در روزهای آلوده شهر باید از تردد در شهر خودداری کنند، اظهار داشت: بر همین اساس به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی، سالمندان، کودکان و زنان باردار توصیه می‌شود تا از تردد غیر حضوری در سطح شهر تهران خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با آموزش به شهروندان و با مشارکت آن‌ها و همچنین تمامی سازمان‌های مسئول بتوانیم آلودگی هوای شهر را کاهش دهیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: