جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1393     
غافلگیری جدید حماس برای تل‌آویو/تصاویر

فارس:جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز (یکشنبه) بیست و هفتمین سالگرد تاسیس خود را با مانوری نظامی گرامی داشت و در این مانور توانایی‌های رزمی و تسلیحاتی خود را به نمایش گذاشت.




بنا به گزارش وبگاه خبری «الرساله» فلسطین، این مانوری گسترده نظامی در حالی برگزار می‌شود که حماس با نیروی نظامی و اطلاعاتی خود در جنگ 50 روزه اخیر باعث غافلگیری اسرائیل شد . حماس در 6 سال اخیر سه جنگ را با رژیم صهیونیستی تجربه کرده است.




«صلاح البردویل» از رهبران حماس اعلام کرده است که این جنبش، غافلگیری‌های جدیدی برای رژیم صهیونیستی دارد.جنبش حماس در 14 دسامبر 1987 تاسیس شد  و کم کم به یک جنبش مسلحانه برای آزادسازی فلسطین مبدل شد.


 
در مانور نظامی امروز گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس ، ابوعبیده سخنگوی این گردان‌ها سخنرانی می‌کند و حماس به رژیم صهیونیستی توصیه کرده این سخنان را به دقت گوش دهد .


 
حماس 8 سال است که در محاصره به سر می‌برد و همچنان بازیگر مهم فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی است. هزاران نفر از طرفداران حماس روز جمعه (21 آذر) با برگزاری تظاهرات گسترده در نوار غزه سالگرد تاسیس این جنبش را گرامی داشتند.تصاویر زیر مربوط به مانور نظامی جمعه است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: