جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1393     
30 درصد ناوگان اتوبوسراني زنجان فرسوده است

به گزارش اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،مديرعامل سازمان اتوبوسراني زنجان با اعلام اين كه ناوگان اتوبوسراني اين شهر مجهز به 180 دستگاه اتوبوس است، گفت: ميانگين عمر اتوبوس‌هاي اين ناوگان بيش از 8 سال است و به اين ترتیب 30 درصد اتوبوس‌هاي آن فرسوده‌اند و نياز به نوسازي دارند.

فرحبخشيان افزود: هر چند 40 درصد از اتوبوس‌هاي زنجان نوسازي شده‌اند اما كماكان نياز به نوسازي اتوبوس‌هاي فرسوده محسوس است.

وي با اشاره به اين كه پيگير اجراي خطوط ويژه اتوبوسراني به ويژه در هسته مركزي شهر زنجان هستيم، اظهار كرد: با اجراي اين طرح، علاوه بر تكميل پايانه مركزي اتوبوسراني، آرايش خطوط اتوبوس‌هاي اين شهر نيز دستخوش تغيير و تحول خواهد شد.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني زنجان در پايان با تأكيد بر اين كه اين سازمان همچون ديگر سازمان‌هاي اتوبوسراني كشور، به خريد اتوبوس‌هاي جديد تمايل دارد، تصريح كرد: در سال‌هاي گذشته حمايت چنداني از اتوبوسراني زنجان صورت نمي‌گرفت اما سازمان شهرداري‌هاي كشور در سال جاري با تدابير و تمهيدات ويژه و برنامه‌ريزي‌هاي لازم، ديدگاه حمايتي خود را عملياتي كرده و توجه ويژه‌اي نسبت به بازسازي ناوگان اتوبوسراني این شهر انجام داده كه قابل تقدير است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: