جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1393     
رفع معارض ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) نیازمند همکاری وزارت دفاع است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به طولانی شدن فرآیند تملک "پادگان جی"، رفع معارضات پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) را نیازمند مشارکت و همکاری تمام نهادهای مسئول در این زمینه به ویژه وزارت دفاع دانست.

دکتر مازیار حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) یکی از پروژه های مهم عمرانی در شهر تهران است چراکه با اجرای آن، بزرگراه یادگار امام (ره) به میدان فتح، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل می شود.

وی با بیان آنکه مراکز سفر شهروندان تهرانی براساس مطالعات انجام شده، عمدتا درون یک منطقه قرار ندارند، یادآورشد: مردم در طول روز در چند منطقه طی مسیر می کنند و تهران در چنین شرایطی نیازمند ساخت بزرگراه ها و تونل هایی است که ارتباط مناطق مختلف شهر را با یکدیگر برقرار کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به توسعه زیرساخت های عمرانی پهنه شرقی پایتخت طی سال های اخیر، از بزرگراه های امام علی(ع) و بسیج به عنوان 2 بزرگراه مهم شمالی- جنوبی در این پهنه یاد کرد و افزود: با وجود اقدامات انجام شده در صدد هستیم تا تونل شهید صیادشیرازی و بزرگراه شهید شوشتری را به مرحله اجرا برسانیم چراکه شرق تهران هنوز به شریان های شمالی- جنوبی نیاز دارد.

دکتر حسینی در ادامه با تاکید بر آغاز عملیات عمرانی پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) در میدان فتح، خاطرنشان کرد: بحث های مربوط به تملک "پادگان جی" طولانی شده است و با تمام زحمتی که همکاران من در شهرداری تهران متحمل شده اند، هنوز زمینه کار اجرایی در داخل پادگان فراهم نشده است.

وی در ادامه گفت: برطرف کردن معارضات پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) و در نتیجه تسریع عملیات اجرایی این پروژه نیازمند مشارکت و همکاری تمام نهادهای مسئول در این زمینه به ویژه وزارت دفاع است. البته لازم است از همکاری وزیر محترم دفاع که به تازگی دستورات لازم برای حل این مساله را صادر کردند، تشکر کنم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد تا با همکاری تمام نهادها در جهت تکمیل بزرگراه یادگار امام(ره)، زمینه بهره مندی بیشتر شهروندان تهرانی از شبکه معابر بزرگراهی فراهم شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: