جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 فروردين 1393     
تاکید بر توجه دولت به موضوع حمل و نقل عمومی بیش از گذشته

به گزارش شهرداری نیوز، معاون مالی و اداری شهرداری تهران با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری به موضوع بازپرداخت فاینانس ها توجه شده است ، گفت : در بودجه شهرداری به بازپرداخت کل فاینانس توجه و در این زمینه پیش بینی شده است که این کار در سه بخش در سال جاری اجرایی شود .

دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات شهر تهران به ویژه حمل و نقل عمومی اظهار کرد : موضوع حمل  نقل عمومی و گسترش آن از نیازهای شهر تهران است که طی سال های گذشته از سوی مدیریت شهری به آن توجه ویژه ای شده است و همواره به عنوان یکی از اولویت های شهرداری مطرح بوده است .

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک میان شورای شهر ، مجلس و دولت و اظهارات اخیر دولت در این زمینه اظهار کرد : با توجه به افزایش هزینه های شهرداری در اجرای هدفمندی یارانه ها، دولت  می بایست از زمان اجرای فاز دوم هدفمندی کمک به شهرداری را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهد .

معاون شهردار تهران در ادامه در خصوص بازپرداخت فاینانس ها نیز اظهار کرد :  در بودجه به بازپرداخت کل فاینانس توجه  و در این زمینه پیش بینی شده است که این کار در سه بخش در سال جدید اجرایی شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: