جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آذر 1393     
خدمات رسانی منطقه 16 به عاشقان سیدالشهدا(ع) در پیاده روی بزرگ اربعین

به گزارش گروه مناطق 22  گانه شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از مشارکت فعال این منطقه در پیاده روی بزرگ اربعین در تهران خبر داد.

سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از مشارکت فعال این منطقه در پیاده روی بزرگ اربعین خبر داد و گفت: با برنامه ریزی شهرداری تهران، ارادتمندان سالار شهیدان در پیاده روی بزرگ اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت خواهند کرد.

وی افزود: از آنجا که منطقه 16 در مسیر این پیاده روی بزرگ قرار دارد به عنوان یکی از میزبانان شرکت کنندگان در این پیاده روی به شمار می رود.

علوی گفت: در این راستا، موکب عزاداری منطقه 16 به طول 100 متر در زیر پل بعثت جانمایی و مستقر می شود تا به عزاداران اباعبدالله(ع) خدمت رسانی کند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان برومند منطقه 16 در قالب شهریاران جوان و در کنار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، وظیفه خدمات رسانی به شهروندان در این موکب را بر عهده دارند.

بهروز میرزائیان مدیر خانه شهریاران جوان منطقه 16 نیز در این رابطه گفت: توزیع سربندهای عاشورایی( با نوشته: ما نسل علی اکبریم)، توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی از عزاداران، عکاسی و برگزاری مسابقه در بخش های عکس، دلنوشته، نماهنگ و مستند از جمله خدماتی است که در پیاده روی بزرگ اربعین به شهروندان عزادار ارائه خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: