جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 فروردين 1393     
بازدید معاون شهردار تهران از فعالیت های گردشگری مناطق

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون شهردار تهران ضمن حضور در مناطق 2، 5، 7، 21 و 22 و بازدید مستقیم از فعالیت های گردشگری نوروزی مناطق تهران با گردشگران نوروزی تهران در زمینه کیفیت خدمات گردشگری به گفتگو پرداخت.

سید محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در برنامه های ویژه شهرداری تهران در مناطق مختلف از بخش های مختلف این برنامه ها در تهرانسر، دریاچه شهدای خلیج فارس، شبیه ساز کوچه های بنی هاشم در چهارباغ، بوستان نهج البلاغه و میدان امام حسین بازدید کرد.

 

در این بازدید ایازی از نزدیک با جشنواره ها و مراسم برگزار شده توسط شهرداری های مناطق تهران، برای میزبانی از گردشگران و تهرانگردان نوروز 93 در تهران آشنا شد.

 

همچنین در حاشیه این بازدید معاون شهردار تهران در گفتگو مستقیم با تعدادی از شهروندان و گردشگرانی که از خدمات گردشگری نوروزی شهرداری تهران در ایام نوروز 93 بازدید کرده اند، از نظرات آنها در مورد کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین پیشنهادات شهروندان و گردشگران با خبر شد.

 

در این بازدید حسین زارع صفت مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و اردشیر آل عوض معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان بازرسی شهرداری تهران و همچنین مسوولان ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران، ایازی را همراهی می کردند.

 

همچنین در حاشیه این بازدید سید محمد هادی ایازی در مراسم ختم محمد ابراهیم باستانی پاریزی ادیب مشهور ایرانی نیز شرکت کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: